Οι 20 δίσκοι που μου άρεσαν (/άκουσα / εξίταραν τη φαντασία μου / εκτίμησα ποιοτικά / νομίζω ότι θα μου κάνουν παρέα καιρό / με "σημάδεψαν" για κάποιο άλλο λόγο) περισσότερο τη χρονιά που πέρασε.
** Όταν ο θείος Nick βγάζει δίσκο στον οποίο, κυρίως, απαγγέλλει είναι πολύ δύσκολο να τον τοποθετήσεις σε λίστα**
** Όταν ο θείος Nick βγάζει δίσκο στον οποίο, κυρίως, απαγγέλλει είναι πολύ δύσκολο να τον τοποθετήσεις σε λίστα**
20. Wooden
Shjips – Back to Land
"υφέρπον"
19. Monster
Magnet – Last Patrol
"παλικαρίσιο"
18.
Phosphorecent – Muchacho
"laid back"
17. Pan Pan
– Missing Two Trains On Purpose
"προχώ"
16.
Motorhead – Aftershock
¨alive & kicking"
15. Girls
Names – The New Life
"the new new wave"
14. Palms –
S/T
"supergroup"
13. Hanni
El Khatib - Head In The Dirt
"middle eastern groove"
12. Savages
– Silence Yourself
"girls girls girls"
11. Black
Rebel Motorcycle Club – Specter At The Feast
"straight to the heart"
10. Tricky
– False Idols
"Ο μάστ'ρας"
09. Daft
Punk – Random Access Memories
"disco funk"
08. The
Noise Fugures – S/T
"η έκπληξη"
07. Arctic
Monkeys – AM
"όλο και καλύτερα"
"όλο και καλύτερα"
06. Foals –
Holy Fire
"κάπως μοναδικοί"
"κάπως μοναδικοί"
05. Arcade
Fire – Reflektor
"ποιότητα > φλυαρία"
"ποιότητα > φλυαρία"
04. The
National – Trouble Will Find Me
"nothing but trouble"
03.
Portugal. The Man – Evil Friends
"μονορούφι"
02. The
Black Angels – Indigo Meadow
"world class"
01. Queens
Of The Stone Age - …Like Clockwork
"κι αν είμαι ποπ, μη με φοβάσαι"
Επειδή δεν πήγαμε στο Μπέλφαστ...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου